Passend en
pakkend
grafisch ontwerp
ONTWERP MET EEN VERHAAL

PASSEND EN PAKKEND GRAFISCH ONTWERP

Ontwerp met een verhaal

Het is belangrijk dat je grafisch ontwerp jouw identiteit en boodschap perfect uitdraagt. De vertaalslag die hiervoor nodig is, staat bij ons centraal. Als grafisch ontwerper in Rotterdam verdiepen wij ons in jouw verhaal, zodat je doelgroep deze begrijpt. Hiervoor hebben we een proactieve en persoonlijke werkwijze, en veel interesse voor de inhoud en details. Want die zorgen dat je grafisch ontwerp in één beeld zegt wat je wilt zeggen.

We denken met je mee en geven advies. Zo komen we snel tot de juiste vorm en inhoud. Een geïnspireerde maar altijd nuchtere service; wij laten jouw verhaal voor zich spreken. Daarop reageert je doelgroep het best, of het nu via online of offline media is. Vrij in Vorm gaat doelgericht te werk.

Qua grafisch ontwerp kunnen we je o.a. helpen bij:

Publicatie / Brochure

Publicatie is breed omvattend woord, dit kan o.a. een magazine, (onderzoeks)rapport, jaarverslag, brochure, flyer zijn. Verstuur je een publicatie (online en/of offline), dan stuur je je bedrijf de wereld in. Dus wil je aantrekkelijk zijn: duidelijk, herkenbaar en toegankelijk. Hiervoor moeten beeld en tekst één geheel vormen, perfect in je eigen huisstijl.  Ik denk hierin met je mee en wanneer nodig wordt het team versterkt met bijvoorbeeld een tekstschrijver of fotograaf. Het uiteindelijke doel is een sterk ontwerp waarin de boodschap centraal staat.

Visuele Identiteit / Huisstijl

Je visuele identiteit of huisstijl is belangrijk voor je organisatie. Deze loopt als een DNA-streng door je bedrijf. Hiermee communiceer je naar je klanten en relaties. Daarbij mogen een vitaal logo, herkenbare huisstijl en eigen visuele identiteit niet missen. Dit is waar Vrij In Vorm voor staat. Maar ook als je alleen een visitekaartje of briefpapier nodig hebt, kun je bij mij terecht.

Website

Je website moet duidelijk, overtuigend en fraai zijn. Een website die aansluit bij jouw product en bedrijf. Maar vooral een website die past bij jouw identiteit waarin duidelijk is wie jij als bedrijf bent en welke product je verkoopt of dienst je levert. Een website met de juiste structuur, kleuren, afbeeldingen en teksten. Vrij in Vorm ondersteunt je bij dit hele proces.

Visuele Identiteit / Huisstijl

Je visuele identiteit of huisstijl is belangrijk voor je organisatie. Deze loopt als een DNA-streng door je bedrijf. Hiermee communiceer je naar je klanten en relaties. Daarbij mogen een vitaal logo, herkenbare huisstijl en eigen visuele identiteit niet missen. Dit is waar Vrij In Vorm voor staat. Maar ook als je alleen een visitekaartje of briefpapier nodig hebt, kun je bij mij terecht.

Website

Je website moet duidelijk, overtuigend en fraai zijn. Een website die aansluit bij jouw product en bedrijf. Maar vooral een website die past bij jouw identiteit waarin duidelijk is wie jij als bedrijf bent en welke product je verkoopt of dienst je levert. Een website met de juiste structuur, kleuren, afbeeldingen en teksten. Vrij in Vorm ondersteunt je bij dit hele proces.

Beursstand ontwerpen

Passend ontwerp

Beursstand | Een beursstand is een belangrijk onderdeel van een beurs. Het is de plek waar bedrijven en organisaties hun producten en diensten presenteren aan bezoekers. Een goed ontworpen beursstand kan helpen om de aandacht van bezoekers te trekken en is het visitekaartje voor je bedrijf.

Er zijn echter veel factoren om rekening mee te houden bij het ontwerpen van een beursstand, zoals de grootte en locatie van de stand, het budget, het doel van de stand, en het doelpubliek. Het is belangrijk om een duidelijk plan te hebben voordat je begint met het ontwerpen van de stand, zodat je ervoor kunt zorgen dat het een effectief en succesvol marketingtool is voor je bedrijf.

Onze aanpak

Werkwijze | Bij Vrij in Vorm hanteren we een vaste werkwijze. Een aanpak met als resultaat een beursstand die voldoet aan uw wensen. De startfase is hierin erg belangrijk. Hierin stellen we vast wat de wensen en eisen zijn.
Het gaat hierbij om de volgende punten:
1. Wat is het doel van deze beursstand.
2. Identificeer je doelgroep.
3. Wat is het budget.
4. Wat is de grootte en locatie van de stand.

Op basis van een duidelijke briefing worden er een aantal voorstellen gedaan. Na overleg wordt er  uiteindelijk een definitief ontwerp vastgesteld. Deze wordt vervolgens verder in detail uitgewerkt zodat de standbouwer het in productie kan nemen. Tijdens het gehele proces wordt de klant betrokken en zullen we vanuit onze expertise en ervaring meedenken tot een ultiem ontwerp.

De kernwaarden van
grafisch ontwerp

Een perfect grafisch ontwerp? Dat verschilt per bedrijf. Toch zijn bepaalde kernwaarden hierbij altijd belangrijk. Hier kun je altijd op rekenen bij Vrij In Vorm:
Creativiteit
Een origineel en inspirerend ontwerp, dat perfect past bij jouw organisatie. Waarmee je opvalt en onderscheidend bent in jouw discipline. In dit stadium verras ik je graag met originele ideeën.
Doordacht
Mijn ontwerp is weloverwogen en vormt de essentie van je verhaal. Ze hebben een invalshoek die past bij je doelgroep. Volgens de regels van grafisch ontwerp, maar altijd origineel.
Doeltreffend
Een ontwerp dat prikkelt, je doelgroep overtuigt, ze een vertrouwd gevoel geeft, en tot actie aanzet. Dat is het verhaal van Vrij In Vorm, en straks ook jouw organisatie.

Vrijblijvend advies?

Piet van Brummelen - Grafisch ontwerper